17.7.2010

Tehosekootinta ja pusuja!



Meillä on nyt kuunneltu Tehosekoitinta urakalla.
Tai ainakin minä oon kuunnellut, kun nyt vasta hiljan
heräsin sen bändin olemassa oloon!

Sehän on jo hajonnut ja lakannut keikkailemastakin.
No parempi kai myöhään kun ei milloinkaan,
nyt se on mun mielestä huippu!

Ne poijat vetää niin tunteella ja biiseissä on niin hauskat sanat.

Hurmuri 3v.on myös oppinut tosi hyvin sanat
ja laulaa kolmevuotiaan katu-uskottavalla karismallaan että:


"....Polttaa
Asfaltti polttaa...
On paras päivä kesän lyhyen,
Voi pojat kyllä tunnen sen,
Se polttaa...
Asfaltti polttaa...
Jos vielä kauniin tytön viereen saan,
mä jälleen vuoden jaksan odottaa!!!!"  
:D

*****
Hupaisalta kuulostaa myös noitten palleroiden 
rallatus, kun he autontakapenkillä hoilottaa:

No tiedäthän sä sen
Mitä on rakkaus
Ja tiedäthän sä sen
Mistä nyt tuulee
On aika mennä taas
Kuja kollia nyt houkuttaa

No tiedäthän sä mut
Mä olen ylpee
Ja tiedäthän sä sen
Et mä en jaksa olla mukava
Mun tarvitsee vain skulaa rokkia

Jos itket, itke vaan -
Kyllä humppa huolet karkoittaa

Pillitä Elli pillitä
Pillitä Elli pillitä
Mä joskus tulen taas
Ja ryömin sun puutarhaas... 
(sanat siis Tehosekoitin)



Hurmurissa on kyllä Hurmuri ainesta;
Tässä päivänä muutamana tämä äiti-ihminen oli 
vähän hermostuksissaan.
 
Korottelin ääntä monestakin syystä, mutta mitäs niistä syistä 
tai muustakaan enää, kun Hurmuri tuli
aurinkoisesti hymyillen 
äitinsä viereen ja tuumas että: 
"Mä pussaan sut poroksi!"  :D
Se poika tietää jo mistä narusta vetää, 
ja kuinka kiukkuiset äidit lepytellään!
Eipä äitiäkään jaksanut enää hermostuttaa. :)
 
Eipä hän stressiä revi muutenkaan kovin helposti, 
Eräänkin kerran etsittiin tuskalla
jotakin tavaraa jonka Hurmuri oli tainnut
piilottaa.
Motkotettiin siinä samalla, mutta 
Hurmuri tuumas vain: "Joo, joo mä etin sitä koko ajan."
Ja käveleskeli huoneesta toiseen "muka" etsien...
 
Joku muu olis jo vetänyt herneen nenään moisesta 
motkottamisesta. 
Aika aurinkoenergialla varustettu vesseli! :)
 
 
***** 

2 kommenttia:

  1. Voihan HURMURI! Pieni rusinaa syövä kiltti poika :)

    VastaaPoista
  2. Sehän se on! Koska tuutte meillä käymään? Laitetaan vaikka sauna päälle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3