27.1.2010

Neule on Ystävä!

Nappasin otsikon sähköpostistani, jonne oli tullut mainoksia Halensilta.
Tuli siitä mieleeni että kyllä, neule on tosiaankin ystävä, lämmitää tuulisena ja kylmänäkin päivänä.

Mutta mikään muu neule ei lämmitä minua niin kuin tämä kuvissa esiintyvä neule!!

Sain nimittäin viikko sitten ihanaa postia ihanalta ystävältäni Norjasta.
Hän lähetti tämän mulle kutomansa villapaidan (samalla Villis sai ennakkoon synttärilahjan,
Hurmuriakaan ei oltu unohdettu.... ;) )



Arvaatte varmaan  siis mitä mulla on ollut viimeisen viikon päällä?! ;)
Melkein yötä päivää.



Tämä lämmitää todella mieltä, sydäntä, ihoa... <3





Kuvat eivät tee oikein hyvin oikeutta, koska valo on huono,
eikä kovin terävä!

Ystäväni itse ehdotti että voisi kutoa mulle tän paidan, halusin itse ostaa langat.
Siis Kiitos Ihana Ilmiseni!
Olen tästä puserosta niin onnessani, että voisin kirjoottaa siitä vaikka eepoksen!

Kun oikein ikävä iskee, on mukava tämä lämmin pusero yllä ajatella
Ihanaa ystävääni joka on miljoonin silmukoin tämän minulle vaivalla väsännyt!

Edelliseenkin postaukseen viitaten olen hyvin onnellinen
kaikista Ystävistäni!

Ihanaa että olette olemassa!

Halauksin Unelma-Alli


PS: Kiitoksia Tiinalle ja Melkoellille
kun olette kirjautuneet ensimmäisiksi lukijoikseni!


*****


Posted by Picasa

6 kommenttia:

  1. Ihanan puseron olet saanut!
    Ja totta, villis on kyllä pakkasella ihana ystävä. Talven hämärinä iltoina niitä on myös kiva kutoa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos!
    Minä kun en osaa kutoa, ainakaan muuta kuin oikein nurin... Kavennuksissa ja kuvioissa meneekin sitten sormi suuhun. Aloitin joskus kymmenen vuotta sitten kutomaan villapaitaa, raitaista joustinneuletta. Kudoin kainaloihin asti, sitten se olikin kaapin perällä odottamassa sen kymmenen vuotta, kunnes nyt syksyllä purkasin sen. Olin meinaan jo suurentunutkin parilla koolla... :D

    VastaaPoista
  3. Joo, ole hyvä vain :) ei siitä tullu ihan niin kamala ku miltä se puikoilla näytti... Eikä aiva niin pitkäkää :) Mutta tuo kaulus olis voinu olla vähä pitempi, ehkä se siitä vielä joku päivä pitenee yhden 7 cm... kuka tietää :)

    Ja Villiksen synttärilahja on vielä kaupassa, voi hyvällä tuurilla saada kummitätin lahjakseen :) hamonen oli vain Cn viesti Villikselle että sillä on Villistä tooosi kova ikävä, ja hurmuria... ja haluais teille kylään jokseenki joka päivä... Teillä kun ei oo koskaa tylsää :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis neule! Tuo lanka on ihanan pehmeää ja miellyttävää pitää ja kutoa. Itse en osaisikaan tehdä neuleita, hyvä kun kaulahuivin ja rannelämmittäjät!

    VastaaPoista
  5. Ihana neule! Minä kans tarvisin ehdottomasti PAKSUN ja LÄMPIMÄN neuleen TÖIHIN!!! Sielä on ihan turkasen kylmä!! Ei tiedä mitä pukisi, kun mikään ei riitä ja oikeasti minulla ei edes ole neuleita montakaan ja nekin ohuita. Tarvisin siis OIKEASTI lämpimiä. Kaiholla olen myös katsellut Liivian (Liivian talossa) kädenlämmittimiä, sellaiset olis myös ihan loistavat tuolla töissä kun sormet on koko ajan kohmeessa, mutta kintaat kädessäkään ei voi olla. =/
    Nenääni niistellen ja aivastellen täällä jatkan haaveiluani moisista... =)

    VastaaPoista
  6. Ihana Ilmi: Kiva kun ootte tulossa tännepäin, tuskin Villis muuta synttärilahjaksi kaipaakaan! :D Toivottavasti osuu paljon vapaapäiviä sille viikolle...

    Vilukissi: Kiitos, niin on! ;) Lanka on tosiaan pehmeää eikä ollenkaan kutittavaa.
    Pari kaulahuivia oon tänä talvena kutonut (aika lyhkäisiä olivat)Ja niitä rannelämmittimiä oon tässä aikeissa kokeilla tehdä, jos jostakin löydän SELKEÄN ohjeen.

    Melkoelli: Onpa kurjaa kun töissä pitää palella! :/ Pistetäänpä ompeluseura pystyyn ja yritetään väsätä ne rannelämmitimet! ;)
    S:lla olis ainakin jo puikot ja lankaa... ja silmälasit :D

    Lämpimin ajatuksin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3