5.11.2009

Punahilkka "Villiksen" tapaan... :)

Eilen lattiaa mopatessani kuuntelin "sivukorvalla" kun Villivadelma leikki Hurmurin kanssa muumitalolla. Tai siis muumitalo oli Punahilkasta tutun isoäidin talo...
Villivadelma on välillä aikamoinen jutuissaan, ja kova puhumaan leikkiessään ns. itsekseen. :)
Tässä siis eräs versio sadusta Punahilkka.




Tarinan isöäidin talo:



Punahilkka:



Iso paha susi:
Posted by Picasa



Punahilkka piipittää pienellä äänellä isoäidin talossa: "Iik, mene pois Iso Paha Susi!"

Iso Paha Susi ei kuule, koska on vasta tulossa talolle... (...lallatellen...)

Villivadelma: No niin Iso Paha Susi saapuu taloolle ja pomppii katolla: "Päästäkää minut sisälle!"

Punahilkka (kimeällä äänellä): "Ei päästetä, sinulla on niin suuret silmätkin!"

Iso Paha Susi: "No ne on sen takia suuret jotta näen teirän talon jo kaukaaaa!"

Iso Paha Susi jatkaa anelua: " Päästäkää minut sisään, minulla on kylmä!"

Punahilkka: "Eikä päästetä, sinä syöt meidät suihisi!"

Iso Paha Susi: "Enkä syö kun minä olen niin kylmissä!"

Punahilkka: "Kyllä syöt, kun meillä on täällä lämpimiä vaatteita!"

Iso Paha Susi: " No enkä syö kun minä olen jo hotkaissut itse itseni!!!"


Sen pituinen se.





______________________

2 kommenttia:

  1. :DD Hih hih!
    AIVAN MAHTAVA SATU, siis IHANA!!!!
    Ei muuta kuin hyvää yötä!;)

    Ps. Kiitos, kun kävit vierailulla blogissani!:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi ja hyvää yötä!
    Lasten suusta kuulee välillä niin mainoita juttuja! ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3